Nya skor

Jag har skaffat mig ett årskort på Nova/TC här i stan så att jag kan ta tag i det här med träningen efter semestern. Har inte vart särskilt aktiv i värmen vi haft hela sommaren. Många promenader men annars typ ingen träning. 

Har 2 par skor som jag använder flitigt när jag tränar, men senaste tiden har det som sagt blivit många promenader vilket innebär att de förvandlas till utomhusskor. Så när kortet var inhandlat insåg jag vilken "otur" jag har. Jag blev ju tvungen att skaffa nya inneskor! Stackars mig :(((

Hade "tur i "oturen"" att mamma skulle till Umeå överdagen i lördags och jag fick följa med. Hittade dessa pärlor på en affär och tänkte jag slår till. När jag kom till kassan var de på halva priset. Lycka! Så nu har jag inga ursäkter. Bara att köra hårt.


Ser ni vad fiiiiint?!?? Jag matchar med the flowers. Wow! (Obs endast för bilden dessa användes ute. Skulle vara just snyggt när jag precis skrivit att de är inneskor och så har jag dom ute) 



Ps. Åhh typiskt mig att jag ens kände mig tvungen att förklara....

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0