Månad 1

Imorgon har jag ätit enligt LCHF i en månad. Kan glatt konstatera -5 kg på vågen. Dock tror jag det är mycket vätska som släpper så här i början. Tror inte heller att det bara beror på dieten. Är ganska säker på att all träning jag utövat har stor del i det hela också, om inte hela delen t.o.m. Men jag äter mest LCHF för att jag mår så jäklars mycket bättre, inte för viktnedgången. Träningen står mest för den delen.

Jag har aldrig ont i huvudet, ingen svullen mage när jag ska sova, piggare på kvällarna efter skolan och Malin konstaterade förra veckan att jag inte är lika ojämn i humöret längre (även om det fortfarande finns dagar då det svänger rejält, tror nog att de dagarna har att göra med hormoner och inte blodsockerfall, haha).

Summan av kardemumman. I feel good!

Kommentarer
Postat av: Eric

Nice! Skulle aldrig klara att hålla en diet, men har ändå lyckats gå ned 10 kg sedan nyår. Bara ätit mindre portioner, inte rört mig mer än vanligt.

2012-02-09 @ 14:00:19
URL: http://blogg.ericus.se

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0