Run, run, run

Fasen detta skulle publiseras igårkväll . Funkar inte riktigt som det ska. Gör ett nytt försök.

Sitter just nu i soffan och ser fotboll med grabbarna. Har nyss duschat och före det rev jag av en 7 km runda i skogarna runt Degerberget här i Påläng. Ganska mycket uppför i början så det är en bra runda för att träna psyket.

Igår sprang jag 5 km, tur/retur stämsjön. Den rundan börjar med samma mördarnacke som rundan idag så även den ger en utmaning till både ben och hjärnan.

Mitt 4 veckors program med massa gymmande gav inte de resultaten jag ville ha så nu ska jag testa ett annat upplägg med mycket konditionsträning och nått enstaka styrkepass i 8 veckor.

Så nu får vi vänta och se om detta ger utdelning.


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0