Frukostfix

Dom andra sover ännu men jag min morgonpigga kvinna kan inte sova. Håller på att koka ägg till frukosten och funderar på om jag ska orka duscha nu eller om jag ska göra det sen ikväll. Stora problem man har...

Idag alltså en dag på stan med våra bästisar! Är så kul och härligt att dom är här och hälsar på. Vi har aldrig tråkigt en sekund med dom. Blir besök på bl.a BOOM, D&D och Expo efter det en lunch på stan, mest troligt Eastern palace. Solen skiner just nu men det ser ut att ha regnat inatt. Får hoppas att det regnat klart så vi får en härlig höstdag här.

För två sommrar sen i Limpas stuga.

Kommentarer
Postat av: David

Och det kommer bara bli värre ju äldre du blir. Vi var igång till 3 i morse men jag vaknade sju ändå.. :D

2011-09-17 @ 12:23:29
Postat av: Ida

BOOM och Expo, jag vill också gå på de affärerna ;) Hoppas allt är bra i Umeå

2011-09-18 @ 10:10:35
Postat av: Annica

Fina ni är. ;)

2011-09-18 @ 21:07:13
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0