sovmorgon, fika och PS3

Tog en rejäl sovmorgon imorse, skönt en regnig lördag som denna. När jag vaknade låg jag kvar och läste ett tag medans jag lyssnade på Linus som låg och sov sött brevid. Älskar helgmorgnar. Nu sitter jag här och uppdaterar mig på vad som händer i världen och Linus är i stan och hämter sin telefon som vart på lagning.

Haha han ringde mig för ett tag sen och sa att han står utanför affären och funderade på att köpa en födelsedagspressent till sig själv. Direkt han sa det förstog jag att det var ett PS3 han menade. Han har pratat om det ett tag och han har verkat sugen så det var kanske inte så svårt att gissa. Det dumma är att jag bestämde tidigare i veckan att jag ska köpa ett till honom i julklapp. Tänkte att det blir ju bästa klappen någonsin men nu ville han alltså köpa det. Var tvungen att avslöja min plan så att han kunde bestämma själv om han ville köpa det eller få det. Får se hur han gör.

Sofia ringde också mig nyss och frågade om jag ska komma över på en fika. Ve tackar nej till det liksom? Så nu ska jag göra mig iordning och sen dra iväg.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0