Morgonstund

Äh jag vet att jag sa att jag skulle vara ledig idag men jag ska inte ut till fiskebäck förens vid lunch så jag sätter mig och pluggar lite ett tag. Är ju ändå vaken så. Ska ta mig en löprunda också tänkte jag. Sen är det vila på träningsfronten fram till lördag.

Njuter i fulla drag av att vara här i 'Götalaborg', känner mig som hemma här. Dock har vädret vart kasst så man vill inte gärna gå ut. Iofs är ju det ganska bra när man måste plugga. Hade vart jobbigt att sitta hela dagen inne med 25+ utanför. Men efter lunch idag får det mer än gärna spricka upp så jag kan sola på mormors altan.

Har lite bilder som jag tatt som jag ska sätta mig och ladda över nu så ni får nått annat att titta på än mina cambilder:P

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0