Tisdag

Har vart ledig hela dagen idag. Gjorde tenta igår och börjar nästa ämne imorgon. Så jag har verkligen kunnat vara ledig också. Skönt!

Började med att sova till kl 12. När jag vaknade hade Melissa ringt så jag ringde henne och fick höra att vi skulle ge oss ut och springa runt sjön.

Pallrade mig ner till spåret och hittade en solandes Melissa där. Vi började med att gå några km då båda var ganska nyätna. Sprang 1/2 km och sen hittade vi en lekpark med ett torn som verkade roligare än att springa. Så vi klättrade upp i  tornet och satte oss att sola i 10-15 min. Sprang sen nån km till och då dog jag. Var seg, trött och fick ont i foten så då gick vi ett tag till. När det var 2-3 km kvar till 'mål' tog jag fram de sista krafter jag hade i mig och så sprang vi resten. I ganska högt tempo dessutom. Melissa är toppen på att pressa mig när jag tror att jag inte orkar mer.

Usch! Hatar dagar som denna, då det bara inte går som man vill. Men men som Melissa sa 'Nu kommer det kännas som att det går jättebra nästa gång istället'. Får försöka längta till den gången istället för att sitta och sura över denna nu.

När vi sprungit klart satte vi oss mot en solig vägg och njöt en timme innan det var dags att gå hem. Väl hemma somnade jag på soffan och har inte gjort så mycket mer idag faktiskt. Limpa fixade maten och har tvättat och jag tog ett supersnabbt varv med dammsugaren genom lägenheten. Nu ska vi ta oss en kvällsfika och sen blir det nog nanna kudden.

Träningskläderna på

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0