less

Vi skulle ha fått internet igår, den 18:e, men icket. Så vi får se när det dyker upp. Men nu blev mitt bloggsug för stort. Tyvärr sitter jag med linus telefon med miniknappar och håller på att bli galen. Skriver fel på varannat ord.

Men jag lever och det går bra. Har 35 minuters promenad till skolan så jag får mycket frisk luft och fin fin motion. Jag har även lyckats ta mig några gånger till IKSU vilket är bra. Måste ju slipa lite på löpsteget nu när det bara är några månader kvar till gbg-varvet.

Började skolan i måndags oc första kursen på schemat var parodontologi. Idag började vi kurs nummer två som är kariologi, handlar om karies alltså. Många läser kardiologi som ju handlar om hjärtat. Båda kurserna är väldigt intressanta och det är kul att få veta mer om dessa ämnen. Har väldigt bra lärare som tar upp bra fall och som lär ut på ett bra och roligt sätt. Jag tycker faktiskt att det är riktigt härligt att vara tillbaka i skolan, eller just nu iaf :P

Kan också nämna att det är jättekul att ha Sara här hos oss. Hon bor här till hon får sin lägenhet i februari. Väldigt mysigt att ha en extra person här hemma att prata med. Nån som har lite nya saker att berätta, för efter 5 år med Limpa har vi inte så mycke nytt att komma med vid middagen.

Nåja orkar inte skriva mer nu. Blev längre än jag trodde jag skulle orka skriva med dessa små knapparna. Hörs när vi hörs!

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0