Rårakor

Idag stod det rårakor på vårat matschema här hemma. Eftersom det är både potatis och mjöl i vanliga fick jag fixa några specialare till mig. Hade i morot, broccoli, keso, lök, vitlök och riven prästost. Detta blandade jag ihop med salt peppar och ägg förstås. Blev supergoda! Till hade jag bacon stekt i smör, ja den var stekt i smör, helt enligt receptet, och broccoli som jag kokade i en minut. Dock han jag äta upp de flesta innan rårakorna var färdigstekta så det ser lite glest ut med grönsaker på tallriken.

Limpa smakade lite av mig och sa att vi i fortsättning bara ska göra mina. Det kallar jag toppen betyg!


Kommentar: Godare än vanliga rårakor och gick snabbare att göra.
Betyg: ****

Update: De var lika goda att äta dagen efter vilket jag inte tycker vanliga är.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0