Bak- och målardag

Tog en härlig sovmorgon idag. Brukar vakna kring 9 på helgerna men idag sov jag nästan till tolv. Tog mig upp ur sägen och satte genast igång med att baka kärleksmums. Linus har gett mig tillstånd att baka nu när jag snart ska fylla år :P 

Blev väldigt mycket fika av smeten. Fyllde tre lådor med rutor och då blev det dessutom några över som står på en tallrik i frysen redo för Limpa när helst han känner sig sugen.

Efter det satte jag mig och målade lite i min målarbok. Haha gör det ibland när jag känner mig rastlös. Är faktiskt riktigt kul nu när man kan hantera färgerna lite bättre än när man var liten. Blev liksom aldrig riktigt bra då.

Vet inte om jag visat er min målarbok förut? Hade för mig det men kan inte hitta nått i arkivet. Iaf så är det en my little ponny bok som jag köpte för två-tre år sedan under en lugn period på silja. Jag behövde nått att göra mellan samtalen och då köpte jag boken och ett set med pennor. Målar inte allt för ofta i den som ni kanske förstår om jag haft den i så många år. Men ibland så åker den fram och då kan jag måla flera bilder på en gång för att sedan glömma bort den ett halvår.

Bla bla bla iaf målade jag i den och nu ska jag baka lite mer. Okej?... Okej!.. Hej!



Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0