Mysmorgon

Idag börjar jag först kl 13 så jag ska passa på att ha en riktigt mysmorgon. Har just gjort i ordning frukost och ska nu se ett biggest loser. Gött. Sen ska jag läsa i min bok, kanske i badkaret, vem vet. Limpa slutar just före 12 så då ska vi gasa med bilen och handla mat för nästa vecka och sen kör han mig till skolan.

Vi har klinik iadg så det blir till att öva och finslipa på de olika teknikerna. Min partner för dagen kommer vara Melissa. Kul! Tror dock inte vi kommer hålla på till kl 17 som det står på schemat. Vi slutar nästan alltid en timme före utsatt tid på dessa lektioner, och på fredagseftermiddagen blir denna timme lätt två. :P

Denna veckan jämmfört med förra har gått superfort. Förra kändes som att det var måndag hela veckan, det tog aldrig slut. Denna däremot känns som att det vart fredag på en dag typ. Kan ha att göra med att vi bara gått halvdaga (om en det) och att jag var ledig på tisdagen. Gött är det iaf!

Nu biggest loser!


Kommentarer
Postat av: Stefan Nilsson

Helt sjukt inspirerande serie det :)

2011-04-15 @ 16:54:44
URL: http://biggest-loser.se

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0