Måndagen

Igår solade jag på altanen nästan hela dagen. När jag svettats färdigt gjorde jag och pappa sushi till lunch. Hur bra som helst! Är inte så svårt att göra egen sushi faktiskt.

Sen en tripp in till stan för födelsedagsfirande av Simon och en tur på gymmet för Limpas del. Till middag åt vi hemmagjord pizza som vi gräddat på pappas stenplatta. Blir så gott! Stor skillnad från att bara grädda den i ugnen på en vanlig plåt. Glömde dock ta bild på den men jag är ganska säker på att ni vet hur en pizza ser ut ;)

Så här igensnöad var altanen när jag gick ut i lördags:

Två dagar senare efter lite varmväder och en snöröjningsinsatts av moi såg det ut så här.:

Varmt och skönt!

Lunchen:

Kommentarer
Postat av: Eric

Hmm.. Sushi. Måste nog ge det en till chans, gillade inte det första gången jag åt det. Ska man göra det? :S

2011-04-22 @ 03:33:48
URL: http://blogg.ericus.se
Postat av: Lovisa

Nej jag tyckte det var asäckligt första gången jag käkade det. Men sen har det blivit godare och godare för varje gång och nu kan jag få helt sjuka craveings efter det ibland.

2011-04-25 @ 08:55:07

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0