Fusk

Min goda frukost imorse. Jag har alltid haft svårt för att käka frukost då maten bara växer i munnen och spec sen jag började dieten och inte kan 'lura' mig att äte genom att ta nått sött. Men idag kände jag att jag inte orkar en dag till med kurrande och magont fram till lunch så jag bestämde mig för att med frukosten ska jag fuska. Så istället för bara hallon i filen tog jag även passionsfrukt och några vindruvor. Man ska hålla sig från söta frukter och bär i denna dieten, men detta var vad vi hade hemma så det fick bli det idag. Nu ska vi och handla så då ska jag kolla vad jag kan hitta för frukt som jag kan ha i utan att bryta mot dieten allt för mycket.

Nåja det var ett långt inlägg om inget alls. You are welcome ;)



Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0