Brun utan sol

När jag gick på gymnasiet hade jag lagt det där med att sola solarium bakom mig och började använda brun utan sol ibland för att inte se ut som ett lik på vintern. Blev en riktig hejjare på att smörja mig utan att få räner eller bli orange. Men även denna vana har jag lagt bakom mig då jag inte längre tycker det spelar så stor roll om jag är brun eller inte.

Men nu när jag ska vara grekisk gudinna tänkte jag att det kunde vara skoj att vara lite brun. Måste ju göra allt för att 'get into character'. Så igår köpte jag en tub med brun smörja som dels fungerar som brunkräm och dels som brun utan sol. Smörjde in mig ordentligt igår och gick sedan och la mig. Gissa om jag var snygg när jag vaknade?! Jag är orange, har tydliga ränder på händerna och har nästan svarta armbågar då jag glömde att smörja in dom med annan kräm innan. Åhh hoppas bara det försvinner innan måndag. Får spendera hela dagen i duschen imorgon för att få bort allt. :P

Ska se om jag kan få till nån bild åt er sen.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0