Packat och klart

Så där ja nu har jag packat allt jag ska ha med mig. Blev mest sommar kläder med bara några få långärmade tröjor. Har även fixat en egen väska till alla springgrejer och en spec övernattnigsväska så man ska slippa gräva i den stora när vi ska sova. Mamma har fixat så vi ska sova hos en kompis till henne. Kommer bli nice.

10 dagar i underbara Göteborg, som jag har längtat.

Detta + lite till är nu packat i min väska. Riktigt nöjd känner jag mig. Som vanligt kommer man väl bara använda hälften av alla grejer men det är lika bra att ha nått som passar alla tillfällen.


Kommentarer
Postat av: Tessah

åååå lite smått vis, skönt komma bort från Kalix lite.

:)



ha så skojj:D



2010-05-20 @ 18:59:42
URL: http://tessah.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0