Promenad

Jag har bestämt att istället för att festa ikväll, som de flesta andra i kalix verkar göra, så ska jag ta en promenad. Måste verkligen komma igång med träningen igen, men måste vänta ut förkylningen. Så jag börjar lite smått nu med en inte allt för ansträngande prommis. Så nu har jag rotat fram min iPode och satt den på laddning. Medans jag väntar på att den laddar klart har jag målat om naglarna. Blev svart som jag sedan ska täcka med en mörkblå färg. Kommer bli läckert!


Btw, medans jag skrivit detta inlägg har jag hört två ambulanser sticka iväg och en komma tillbaka. Vi bor bredvid ambulansgaraget så det är inte så konstigt kanske. Men det ovanliga är att det är sällan dom kör med sirenerna på från första början. Nåja kan tänka mig att det blir en hel del 'pling plong' här i helgen då det brukar vara all in för de flesta kalixbor då de kära Kalixdagarna skall firas.


Kommentarer
Postat av: Anonym

det var 2 brandbilar och en ambulans som körde förbi, alla åt samma håll

2010-06-18 @ 22:03:29
Postat av: Sara

det var brandbilar... :) (jag var i samma hus som dig..)

2010-06-19 @ 11:09:47
URL: http://sarakomsaja.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0