Gäster

Sitter och kollar på bilder från thailand nu. Sara och Emil har just vart här för att kolla att bullarna var goda ;) Eftersom vi planerar att ev resa till thailand om 1 år så kunde jag och Sara inte hålla oss från att kolla hotell och priser och så. Det är ju inte direkt gratis måste jag säga, men det beror väl lite på när man beställer och när man vill åka och så. Vi har ju ett år på oss så det ska man nog kunna spara ihop till.

Åhh vad jag längtar!

Annars idag har det inte hänt så mycket. Vaknade sent, tog ett bad, drog på mission på stan med Sara sen hem och fixa lite inna de skulle komma och fika. Har beställt en resa till Göteborg till nu snart. Blir bara över en helg men det känns lagom. Måste få mig en liten 'dos' så jag orkar hålla ut till maj då jag ska dit på en längre tripp.

Nu ska jag och L se nån film och sen sova.

Tagen tidigare idag.


Kommentarer
Postat av: Kristina

Åh jag är så sugen på att resa så jag blir knasig. Har velat åka iväg ända sedan jag kom hem från Budapest. Jag och Jonas planerar att åka till Lund i april och hälsa på Wille, men det känns inte som att det räknas haha :P Thailand låter awsome! Hoppas ni får ihop pengar :) Själv sparar jag till Amsterdam/London men det går seeegt.

2010-01-19 @ 23:33:23
URL: http://litensparv.tumblr.com/

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0