Bullbak

Igår var jag jättesjuk. Dagen började med att jag kl 9 gick från sängen till soffan. Där låg jag sen hela dagen med undantag från ett antal toa besök och 2 turer till köket för att hämta frukost och sen middag. Vet inte vad det var för idag är jag bara lite tät i näsan, men igår hade jag fruktansvärt ont i bihålorna och i skallen överlag. Varje steg jag tog kändes det som att skallen skulle lossna. Och idag som sagt inget ont alls bara lite snor och hosta. Nånå ingen är gladare än jag för så ont som jag hade igår har jag aldrig haft tidigare.

Idag så har jag äntligen tatt hand om jästen som legat i kylskåpet över en vecka nu. Blev ett bullbak så nu har vi fika i frysen om vi får gäster. Vilket vi faktiskt har ganska ofta. Nedan följen bilder.



Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0