Nyår

Nu är det klappat och klart vad vi ska göra på nyår. Vi ska till Sangis på middag och sleepover. Kommer bli supermysigt! Vi ska dela upp så att ett par har hand om förrätt, ett par om varmrätt och ett par har efterrätt och snacks. Jag och Limpa har så klart eftrerrätten ;) Vi ska göra pannacotta med passionsfruktskräm och sen har vi med chips, ostbågar och nån typ av stjärnor. Åhh jag längtar så mycket att jag snart spricker, tror det kommer bli ett bra nyår.

Jag har t.o.m. ett löfte som jag tänkt ge och det är följande:
Jag måste sluta irritera mig på småsaker som egentligen inte spelar någon roll. Typ när jag åker bil och Linus kör så sitter jag och kommenterar hur han kör och blir irriterad om han svänger för snävt eller bromsar för hårt. Skiiiit onödigt att störa sig på det. För det gör att vi smågnabbas helt i onödan och det är ju dumt. Och jag har insett att det där kommer ändå inte spela nån roll om 10 år. Så det blir mitt löfte.

Vi ska förresten inte ha några raketer i år utan vi har gjort som många andra och köpt rislyktor som vi ska släppa iväg på tolvslaget. Kostar bara 50kr och sen ser man dom jättelänge så det blir mysigt.

Mys, mys, mys det är ordet för kvällen. Nu ska jag och Limpa iväg för att se hockeyn på B4 i Kalix.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Gött mos

2010-12-30 @ 23:39:30

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0