Väntar

Jag sitter och väntar på Limpa som snart slutar jobbet. Han har jobbat från 05.30 och jobbar till 17.30. Lång dag för min älskling alltså. Idag har jag inte gjort ett skit känns det som. Kan bero på att jag var uppe före goko för att skjutsa Linus till jobbet. Vaknade alltså typ 5 imorse. Sen åkte jag hem igen och såg lite film och somnade efter ett tag igen. När jag sen vaknade åkte jag till Sven och hämtade nå grejer jag glömt där. Sen hem igen och kolla film. Och här ligger jag fortfarande. Utan smink, i linus gamla mjukisbyxor och med noll planer på att göra nått annat. Mina ögon har örjat göra lite ont av allt stirrande på datorn så ja har nu en pyttepytte paus för bloggning och musiklyssnande. Denna låten spelas just nu.



Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0