Morgonstund....

har guld i mun... eller inte. Jag känner mig dödstrött men kunde inte somna om. Har försökt i en halvtimme nu och går det inte då så är det kört.

Vet inte när Linus kom hem igår, men jag vet att han inte kom före kl 3. För då ringde våran underbara granne och vän Gammel och väckte mig för att fråga några viktiga saker ;) Då var Limpa inte hemma ännu. Hoppas dom haft kul igår.

Nu hade jag tänkt baka bröd för att piggna till (och för att hålla mig från att väcka L och gå en säker död till mötes). Kanske dagen idag blir en produktiv dag. Skulle vilja hinna städa och eventuellt baka några muffins till mitt kalajs. Får se vad som hinns med.


Gammal bild från i vintras.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0