Helgen

Har inte haft tid att blogga under hela helgen. Vi har inte ens startat datorn en enda gång på hela fre, lör, sön. Så här kommer en sammanfattning av helgen lite snabbt.

Fredag efter jobbet bombade jag iväg till Sven i påläng för att få lite hjälp med att byta däcken. Jag fick mycket hjälp och behövde egentligen inte göra nått. Sven är en pärla! Det är även hans föräldrar som bjöd mig på en supergod middag med för- och varmrätt. Hängde hos Sven i några timmar och bestämde oss sen för att dra till oss i kalix. Det bestämde sig även 15 andra personer för att göra så vårat vardagsrum blev minst sagt proppfullt. Men 'Livet är en fest' som jag brukar säga.

Lördag vaknade jag tidigt för att dra till Luleå. Väl där gick jag och köpte min födelsedagspressent från Linus. Skulle få ett smycke när jag fyllde år, men hittade inget jag gillade i kalix så fick ta det i luleå istället. Hittade en ring och ett par örhängen som nu glittrar så fint på mig :) Shoppade även en massa kläder på rea vilket var great. Sen var det bara att dra hem och duscha snabbt som fasen för kl 17 kom alla för en liten förfest innan mitt 'kalas' på bowlingen (detta kalas ska få ett eget inlägg senare med massa bilder). När jag kom hem stog det en stor bukett med mina favvo blommor som min fina älskling köpt som en liten extra pressent på födelsedagen och våran 4 årsdag.

Söndag var en väldigt slö dag. Vaknade och började fixa bakismat till alla men fick gå och lägga mig en stund då mitt huvud blev väldigt tungt helt plötsligt ;) Haha så Linus och Linnea fick göra klart det jag påbörjat, hemmagjord pizza. När alla åkte hem ca kl 14 gick vi för att sova igen, vaknade kl 18 och drog till påläng. Linus för innebandy och jag åkte till Sven för lite häng med ostbågar och juice i deras uterum. När vi sen skulle hem därifrån blev vi bjudna på kvällsmat hos mamma och pappa så vi hann även dit en liten sväng.

Så! Det var min helg det.


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0