010410

Linus har dragit iväg med grabbarna och ska vad jag förstår det som köra rätt hårt ikväll. Dom firar nog att dom spelade 1-1 mot Kalix igår. Jag själv är däremot inte på nått vidare partyhumör efter turen till nyborg, så jag stannar hemma. Är sugen på att baka men det är ganska sent nu och min bakmaskin låter så illa så jag hoppar det. (Nej det går inte att baka 'förhand' sen man väl börjat med bakmaskin) Istället tror jag att jag ska testa nån ny sminkning i glada färger. Det är ganska kul det med :)

Kan bara berätta för er som vill veta hur det gick att springa idag att det gick bra. Fick skavsår kring vristerna av mina nya byxor. Men de vara inte så stora och gjorde inte ont förens jag duschade så det var lugnt. Från dörr till dörr tog det 1 h och 10 min, 13 km var sträckan. Kändes när jag kom fram som att jag kunnat springa lika länge till, vilket känns lugnande inför loppet i maj. Kanske testar jag redan nästa helg att springa hela sträckan första gången?!

Vem vet?


Heheeee måste dammtorka spegeln :P

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0