Bilder från resan


1. Mötte en av våra båtar på vägen in i sthlm, skulle tro festival. 
2. Serenade står i hamnen. Den är mycket stor, och när man står där bredvid känner man sig som ett riskorn typ.
 3. Jag i gången som leder upp till båten.


1. Min hytt. Detta är ca 5 sek efter att jag gick in, sen blev det bara stökigare och stökigare. 
2. Sviten på galaxy. 
3. balkongen i sviten. Kan tänka mig att den är nice på sommaren.


1. Drinkar. den i mitten gick hem hos Fredrik tills det kom fram att den var alkoholfri :P
 2. Lenas drink med jordgubb, var inte så god. 
3. I Fredriks drink fanns denna glow stick som jag fick ha som armband sen.


1. Böna nr 1 & 2. Sara vart gourgeous med sina lockar!


1. The gang (observera min stirriga blick och arm som sticker ut som en död fisk till höger) 
2. Kvällens tema var posea med 'puzz'mun. 
3. killarna lyckades inte riktigt lika bra.


Som ett tecken på att vårat tema var helt rätt, pryddes dansgolvets vägg av ett Z.
 Z som i puzz, kramiz, fjortiz (vilket det var gott om på båten), danza, zzzmarrit, taxzfree, zova m.m. :P




Kommentarer
Postat av: FILIPPA

sv: TACK, kul att du gillade den ( :

Kommer snart upp mer bilder och videos!

2009-03-19 @ 16:30:16
URL: http://www.filippalund.se

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0