Inspiration

Just nu sitter jag och kollar efter lägenheter. Vill, vill, vill flytta in till stan NU. Har bott hemma i två år, så det börjar vara på tiden att lämna boet. Sitter också o kolla typ IKEA/Sia/EM för att kolla ut vad jag behöver. Märker att jag har redan rätt mycket från tiden då jag bodde i göteborg. Framför allt tråkiga saker som man inte vill köpa, typ bestik, stekpanna, brödrost, och annat som känns onödigt men är jätte nödvändigt. Man vill ju hellre lägga pengarna på en snygg soffa eller skön säng. Och det kommer jag kunna göra för att jag redan har alla 'tråkgrejer'. Måste ta tag i detta nu. Innan sommar är här är mitt mål att vara utflyttad. Inte helt orealistiskt.

Denna sköna soffa skulle jag inte tacka nej till.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0