Städning

Idag började jag jobba först kl 12 så det hade kunnat bli en nice sovmorgon. Men icke sa nicke. Var fortfarande i rensartagen när jag var klar med datorn igår. Så jag ställde väckarn på 9 och sen har jag städat hela mitt rum. Bytt sängkläder, sorterat mina papper, slängt massa skräp och även fixat mitt sminkrum. Har bara lite dammsugning kvar att göra när jag kommer hem ikväll. Är så skönt med att nystädat rum och jag kan säga att det verkligen behövdes i mitt. Visar en före efter bild ikv när jag kommer hem sen.

Nu fick jag just veta att det är bandy ikv kl 20 här i kalix, och jag som slutar då. Det är ju perfa! Kanske Sara har lust att hänga på? Är trevligt med sällskap och mitt vad det är träffar vi kanske nån intressant person. Vad sägs?!


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0