Yee

Idag har vi tagit vårs första samtal. Jag och emelie har suttit tillsammans, hade ju vart pinsamt att sitta med en ordinarie säljare. Bättre att vi satt o hjälpte varanadra istället. Bara trevliga och tålmodiga kunder som stog ut med att vi  hade dom på 'hold' mycket när vi var tvugna att fråga Sara om saker. Vi lyckades göra 2 bokningar och sen var det mycket att svara på frågor o så. Gick över förväntan faktiskt, inte så krångligt som jag trott.
Jag var sjukt nervös eftersom jag var den som skulle prata med kunden och Emelie skulle skriva. Hon var inte lika nervös för hon har ju gjort detta innan några gånger. Men som sagt gick bra, nu återstår bara att se om det går lika bra imorgon.

Bion igår var bra, vi såg filmen 21. Tyckte att detn var helt ok. Slutet hade kunnat vara bättre, men det var inget som förstörde iaf. Var nästan inget folk men ändå mer än jag trodde det skulle vara, 18 personer med mig och L inräknade :P


Nu är lunchen slut, dags att jobba lite.

Hejpa


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0