Grillningen

Här är lite bilder från gårdagens grillning. Mycket trevlig kväll måste jag säga. Maten var jätte god och stämningen var på topp. Det enda man egentligen kan klaga på var att just när vi skulle sätta oss och äta blev det as kallt. Mer bilder finns på L:s pixbox

Idag har dagen bestått av att baka mjukkaka med L och hans pappa och mycket sovande. Blir lätt så dagen efter dagen före ;D Bilder på det kommer upp senare ikv.

Nu ska jag sätta mig och skicka alla bilder till de andra.



Grabbarna grus.

Jag,Linnea o boysen i bakgrunden


Kommentarer
Postat av: Anders

Jag gillar bilden på dig och Linnea, men det är inte ni som gör bilden utan bakgrunden så bäst :P

2008-05-11 @ 19:12:04
URL: http://www.anderslinden.se

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0