Lördagsplugg

Åhh det är underbart väder ute och jag sitter här och pluggar. Har pluggat sen 9 imorse och har planerat att sitta till ca 18 ikväll. Men med det finväder som är ute vill jag inget annat än att ge mig ut på en prommenad eller löptur. Dock är skolan prio ETT nu. Har hur mycket som helst som skall hinnas med och på kvällarna när jag jobbat går det segt och blir inte allt för effektivt. Så helgerna måste utnyttjas till plugg. 
 
Ska sitta och plugga imorgon också men har planerat in en två timmars lunch där jag hinner träna om jag vill. Ska bli skönt. 
 
Annar händer det inte så mycket just nu. Har gått fint att vara utan Linus hittills men ju närmare dagen jag ska få åka hem kommer desto mer längtar jag.
 
Svåraste är nog på kvällen när man ska sova då man är van att ha någon brevid sig. Samtidigt är det otroligt skönt att få vara själv (utom ma och pa då, men dom är ändå aldrig hemma typ) det är lite som att jag får hitta mig själv när jag är här. Tror Linus har det ganska skönt utan mig han med. Om man ska få denna typ av konstalation att funka tror jag att det är viktigt att se det positiva med de olika delarna. Dels njuta när vi får vara tillsammans, men även att ta vara på egentiden de veckor vi är ifrån varandra.
 
Oj vad jag svävade iväg. Har en bok som måste läsas så jag kan ju inte ta allt för långa pauser. Back to pluggandet.
 
En gammal bild så ni får nått att kika på

Kommentarer
Postat av: Bubbie

Hallegodiiiisj!

2012-09-19 @ 01:22:43

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0