I work out

Jösses vad jag sovit gott inatt. Kan bero på all träning igår.

Började med skola 9-12 efter det gick jag och Magdalena till gymmet. Som sagt var önskemålet på passet träningsvärk så jag gjorde mitt bästa för att även ge det till mig själv. Sen hem för middag, 20 min powernap och kl 18 var det bokat ett indoor walking 55 min. Så jag fick med både styrka och kondition igår, och nog känner jag av lite värk på rumpan. Därav den otroligt goda sömnen inatt :)

Idag blir det skola 8-10 och sen jobba med examensarbete till kl 15 då ett gäng från klassen bokat volleyboll på IKSU. KUL! Men mer träning än så blir det inte idag (om det ens räknas som träning, bara kul ju).

Funderar på om jag ska sätta mig och nörda sims ikväll. Var ett bra tag sen jag spelade nu. Risken är ju att jag fastnar och inte kan låta bli att spela "bara lite" sen när jag måste sätta igång att plugga inför kommande tenta. Men jag säger what the heck, det där löser sig ska ni se ;)


Ah ah, I work out!

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0