Utvecklingssamtal

Idag har jag utvecklingssamtal med mina lärare. Har fått ett papper där jag ska fylla i massa frågor där jag bedömmer min egen förmåga mellan 0-10 på olika områden. Hur vet man sånt?? Man vill inte skryta och man vill inte överdriva. Typ 6:a på allt.. så där lagom i mitten. :P AAntar att lärarna kommer säga sitt så det är nog inte så viktigt vad jag fyller i. Efter utvecklingssamtalet har vi klinik så det blir full fokus idag.

Igår på kliniken fick vi en pressent från Colgate. Alltid kul med pressenter! Dock vet jag inte om dom är sent eller tidigt ute för det står: Trevlig sommar! på lappen. Väljer att tänka att vi är så viktiga för dom att dom vill försäkra sig om att vi inte missar sommarpressenten för nästkommande sommar. ;)

Detta låg i påsen:


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0