En dag på stranden.. typ

Kl 09.30 gick jag och Linus hemifrån idag. Målet: picknick med 'gänget' nere vid älven. Vi gick dit, en prommenad på åkanske 50 min. När vi kom fram packade vi upp våra filtar och la oss på dom. Sen låg vi där i stort sett hela tiden fram till kl 15. Med något litet avbrott för glass på statoil i närheten.

När vi skulle hem hade Linus med cykeln så han kunde åka i förväg och jag tog mig en löprunda. Tog en ny väg hem som jag tänkte skulle vara en genväg. Det var en genväg för den var kortare, MEN... Hela vägen var typ en enda lång, brant uppförsbacke så det tog ändå lika lång tid. Snacka om att jag dödat framsidan av mina ben nu. Och imorgon ska jag och Melissa springa upp och ner för slalombacken. Kul!

Nere vid älven.

Nicole är typ den vackraste jag känner.

Steka järnet.

Hitta mig!

Spelade idiotkunskap.

Med frågor som dessa:

Slemmigt men mättande? Malin hittade en tusenfoting som Joel ville äta upp.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0