Fredagsmys

På fredagen slutade jag kl 12. Jag hade på mig mina träningskläder så det fick bli att jag sprang hem, ca 4 km från dörr till dörr. Sen började fredagsmyset... Jag tände lite ljus, satte på bra musik, tog mig ett glas vitt, tappade upp vatten i badkaret och slängde i en badbomb. Där låg jag sen i en timme med min bok och två bitar choklad och njöt av att det var helg.



När jag badat klar gick jag och la mig i soffan och sov nån timme tills Linus kom hem. Då åkte vi och handlade och efter det började vi fixa med maten. Detta var på menyn denna kväll:

Förrätt: honungsgratinerad chèvre med ruccolasallad


Varmrätt: porterstek med ungsrostade grönsaker


Efterrätt: chokladmousse och bär.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0