Torsdag

jag kämpar på med jobbet. Shit vad det är mycke att hålla koll på och då är vi ändå 3-4 pers som delar på uppgifterna nu. Fatta hur det kommer bli när jag ska vara själv. :O Shit alltså! Men som sagt lång tid på mig att lära mig allt och sen kommer det ju vara lite lugnare när alla tandläkare går på semester. Så det kommer nog gå bra!

Imorgon ska jag cykla till jobbet. Detta innebär att jag måste kliva upp före 'gocko'. Tar nog 40-50 min att cykla härifrån byn in till stan och jag börjar 7.30. Men det är ju varmt och skönt nu om dagarna så det kommer nog inte vara nått problem.

Mycke mer har inte hänt i mitt liv så ni får hålla ut till helgen då jag förhoppningsvis kommer att ha lite mer att skriva om.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0