- 2 KG

Igår när jag ställde mig på vågen såg jag att jag tappat två kilo redan. Nice med tanke på att jag började diet i tisdags. Har alltså hållit på en vecka imorgon. Går riktigt bra än så länge, trots frestelser som smörgåstårta och palt under helgen.

Har testat massa nya recept och rätter förra veckan och denna veckan ska jag inte vara sämre. Så det fick alltså bli nått nytt idag. Gjorde stuvning med svamp och skinka, det är iofs inte nytt men tillbehöret var nytt. Gjorde krispiga ostchips i ugnen. Blev perfekta! Nu gjorde jag tre stora men i fortsättningen ska jag nog göra många små istället. Dom vart lite otympliga som dom var nu.

Mumma!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du ge recept på stuvningen?

2011-02-08 @ 14:48:42
Postat av: Alvinlouise

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2011-07-18 @ 10:18:24
URL: http://alvinlouise.blogmakale.com

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0