Repeat

Känns som att mina dagar ser exakt likadana ut nu senaste veckorna. Blir inte så stor variation i innehållet i mina inlägg och idag blir inget undantag. Satt och pluggade imorse fram till lunch och efter det hade vi klinik. Jag hade ingen patient idag heller så jag passade på att ringa och boka in patienter till kommande pass och slipade mina depurerings instrument och lite annat småfix.

Sen hade jag sån tur att Linus kunde tänka sig att komma och agera patient i en timme mot slutet av passet så att jag fick öva på att göra en kariesregistrering. Jättebra för jag har inte haft så många patienter som jag kunnat göra det på utan det har mest var depurationer för mig.  Så jag tog röntgen och fick titta kliniskt och sen gjorde jag även en såkallad PTR (professionell tandrengöring) så att han skulle känna sig riktigt ompysslad.

Sen hem för middag och efter den har jag legat i soffan PRICK hela kvällen. Gött för mig!

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0