Badminton

Har haft kort dag i skolan idag, kl 8-11. Egentligen skulle vi gått kl 8-10 igår, idag och imorgon. Men vi dealade med läraren om att ta två tretimmarslektioner igår och idag så att vi kan vara lediga imon. Gött!

Efter lektionen jobbade vi en timme med ett grupparbete som vi ska ha i mikrobiologi. Hann göra klart hela så det är skönt att man slipper tänka på det under helgen. Sen efter lunch gick jag och min 'munhygiengrupp' till biblioteket och jobbade nån timme på vårat grupparbete som vi ska göra om just munhygien. Är skönt att man jobbar undan lite då och då när man ändå har tid att vara på skolan så vi slipper träffas på kvällstid och jobba med det. Nu kan vi istället vara lediga och njuta av kvällar och helger.

Nu sitter jag här just hemkommen från IKSU. Jag oc Limpa har vart där och spelat badminton en timme. Hur kul som helst, spec när man spelar med Limpa. Jag får asbra träning eftersom han är så duktig, han anpassar spelet så att jag får det jobbigt och utmanade vilket är roligt. Blir bara bättre och bättre :P

Kl 17 har vi tvätttid så nu ska jag duscha och fixa lite med tvätten så att det är redo att tvättas sen.


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0