Inflyttningsfest

Har vart på inflyttnings fest hos Therese ikväll. Var mycket trevlig med massa folk från jobbet. Tyvärr börjar jag jobba kl 8 imorgon så jag gick hem just före elva. Istället för en krukväxt köpte jag en flaska vin som inflyttningspressent, tänkte att det kanske är lite ute med växter :P

Sitter nu och väntar på att Linus ska komma hem, han har vart och kollat fotboll hos nån kompis. Har massa filmer som vi inte sett ännu så mest troligt ser vi en innan vi lägger oss.

På vägen hem fick jag en av mina favvoblommor att sätta i håret.

Nytt 'nagilack' dagen till ära. 

 
Fick en ask godis när jag var på systemet tidigare idag. Jag har spegelvänt bilden för att man ska kunna läsa texten. Men det gick inte så bra. Det står iaf: Tack för att du visar leg! 

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0