Frukost på sängen

När jag ändå höll på med all mat som vi ska ha med till stugan passade jag på att göra frukost. Och när jag ändå höll på med frukosten, gjorde jag så det räckte åt Limpa också. Sen tänkte jag 'Om jag väcker honom med en frukost på sängen kan han inte vara arg för att jag väcker honom före kl 10.' Det blev han inte heller. Älskar minen han får när man kommer in med frukost på sängen till honom, haha så söt. Så det vart inget hoppande i sängen som väckning utan körde på den lite snällare varianten.

Var ett tag sen jag senast gav honom det och har nästan glömt hur mysigt det är att sitta där tillsammans och äta. Inget man orkar varje dag, men nån gång ibland när man är ledig kan man passa på.


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0