Praktik

Nu har jag just kommit hem från ett möte på min blivande praktikplats :) Dom ville träffa mig innan dom sa ja för att kolla vem jag är och om jag passar. Tur att man är så himla charmig, för dom sa JA! Så från och med måndag kl 07.30 kommer jag att praktisera med tandhygienisterna här i kalix på folktandvården :D
Ska bli väldigt spännande att se hur dom jobbar och att få testa på yrket innan man pluggar. Jag ska tydligen få vara lite på alla avdelningar där borta så att man får en bra bild av verksamheten. Kommer vara med tandhygienister, tandläkare, på 'sterilen' och i receptionen. Åhhh ska bli så kul, känner mig riktigt peppad nu att göra detta och sen börja plugga!!

Nu till dagens aktiviteter, kl 12 ska jag med Linnea och käka lunch och efter det ska jag till Elli för att färga håret. Jag tänkte att jag slänger upp en 'före'bild så man kan se om det blir någon skillnad.


Just nu, före färgning

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0