'Hemma'

Nu är jag framme hos mami och papi. Tog ca 3h 40min att köra hit så det har gått ganska bra. Fina vägar, lite trafik och fint väder har gjort att det gått lätt att köra. Och med 'Mammas nya kille' i högtalarna blev det t.o.m. nästan trevligt.

Har hunnit packa in alla mina grejer i mitt gamla rum och även fått igång datorn. Dock verkar jag inte få det trådlösa att funka så jag måste vänta till pappa kommer hem innan jag helt kan stänga in mig där och sen bara gå ut för mat och toabesök. Haha.. nee rå så illa är det inte. Detta lovet ska jag passa på att mysa med både mamma och pappa. Har inte bott hemma på länge så det ska bli trevligt att få umgås ordentligt med mina päron i några veckor.

Nu ska jag ner och kolla vad som finns i kylen för jag är HUNGRIG!

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0