Sunny day

Hello alla. Nu håller jag och L på att städa lite här hemma. Ska snart ner på stan och kirra nå lampor hit hem.

Måste bara få klaga lite också.

Ringde nyss till HSB för att dom inte dragit min hyra, tänkte fråga om jag ska göra det manuellt eller om det bara blivit nått fel hos dom. Kvinnan jag pratade med var MYCKET otrevlig och lät mest irriterad för att jag ringde. Jag hatar sånt. Där ringer man och vill ha hjälp och kolla varför det inte funkar som det ska. Så snäser hon och tycker att jag borde veta varför banken och HSB in lyckats fixa så att hyran går på autogiro.

Åhh.

Jobbar man med kundservice ska man vara trevlig och hjälpsam! Jag är inte otrevlig när jag ringer efter som jag själv jobbar med att sitta i telefon med kunder. Jag vet ju hur man vill bli behandlad både som kund och telefonist.
Det hela slutade iaf med att jag sa till henne att dom är trevligare på kontoret så jag går dit istället.
In her FACE!

Haha oj vad arg jag låter. Riktigt så arg är jag inte.. Men lite frustrerad.

Ett hus i Tallinn med lite udda blomlådor


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0