Tuesday night in Påläng

HA HA haha.. omg! Lite förvånad jag blev.

Hittade just följande bild på mig:


På Linus dator!!! Hur har han fått dit den? Tog denna bilden för ca ett år sedan när jag klippte min lugg. Typ före och efter bilder. När man (jag) tar sånna bilder så tar man även x-antal fulbilder. Detta är en sådan. Slängde dom nog samma dag som dom togs skulle jag tro. 

Men...

Ändå finns den på linus dator.
Wtf?? Är han värsta super hackern eller nått??
Skumt var det iaf.

Om ni undrar varför jag sitter o rotar i Limpas dator så är det för att han inte är hemma, han jobbar. Så man får ju passa på ;) Nu ska all skit grävas fram. Vem är han egentligen? Vad döljer han för mig?

..Eller så ska jag bara se en film och hittade en mapp som hette 'Lovisa' och undrade vad som var i den.

Man vet inte.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0