Lördag

Idag har vart en mycket lugn dag. Vaknade sent och tog det chill. Käkade och blev sen barnvakter några timmar, vi kollade gamla inspelade avsnitt av 'Tintin', vilket enligt L var en höjdare. Kl 16 drog L till samlingen och papi o jag beställde hem pizza. Mmmm Sen bar det iväg till Plan här i nyborg för L:s bandy match. De förlorade med 4-6, inget vidare. Men matchen var ok att kolla på iaf. Finns inget värre än en dålig bandymatch. 

Igår var en dag som gick i matens tecken. Både jag och L hade det så bra att vi var lediga fast det bara var fredag. Så vi sov till 12.30, käkade,  for till kalix o gjorde lite ärenden. Sen lagade vi mat och bakade hela kvällen typ. Blev köttgryta på indiskt vis egen gjorda baguetter och kladdkaka till efterrätt. Jag skötte grytan ocg baguetterna och Linus gjorde riset och kakan. Perfekt teamwork, och gott blev det.



Nu ska jag se film och sen sova. Imon kommer jag städa hela dagen och göra fint här hemma till mamma kommer hem från sthlm, så hon blir glad. 
See ya!


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0