Scary!

Måntro om jag dog lite nyss när jag hörde ett skrapande ljud just utanför sovrumsfönstret denna kolsvarta natt?? Gissa om jag dog ytterligare när det lät igen högre och längre så här kl halv tolv? Tror ni att jag hade maxpuls när jag släckte alla lampor och skulle smyga för att kolla ut genom fönstret och det smäller till i marken nära väggen när jag är nästan framme? 

Här är vad som lät:





Flocken som gästat oss förra och förrförra veckan är tillbaka. Den vita renen stod precis nedanför fönstret och skrapade i snön efter mat. Alltså nog är dom söta, men fasen vad dom skrämde mig ikväll. 

Bilderna är från två veckor sen då dom skrämde Linus genom att susa förvi fönstret när han lagade frukost. Var svårt att fota nu med tanke på att det är skräckfilmssvart natt ute...

Mvh / tjejen som aldrig kommer få ner pulsen under 180 igen. 

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0