Springing in the rain

Var ute och sprang i helgen. Bara en kort runda för att stärka foten som jag stukade i höstas och som jag sen fick benhinneinflammation på. När jag hade 1km kvar hem kom det några droppar regn och jag hann tänka "vad skönt med lite svalka". Men ack så fel jag hade. Plötsligt öppnade sig himlen och tömde ut allt vatten den hållt inne hela sommaren. Jösses vad det öste ner. Kunde inte se framför mig och vart helt genomblöt på mindre än en minut. Skorna blev tunga som bly och det vart avsevärt tyngre att springa. 

Ändå kände jag bara lycka i kroppen. Sprang och skrattade som ett psykfall för mig själv och vinkade till alla bilar jag mötte. Måste ha sett galen ut. Men kul var det!

Linus fick ta några bilder när jag kom hem 6 minuter senare.  





Blött!!

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0