Projekt

Idag börjar jag med ett projekt som jag ska hålla på med fram till 1:a April. Jag vill inte berätta riktigt ännu vad det är för jag vill veta att det går bra först. Men om en vecka eller två kanske jag kan berätta :) Det har med uppladdningen till Göteborgsvarvet att göra.. så mycket kan jag säga.
 
Idag ska jag och Malin undersöka våra sista patienter till vår C-uppsats. Efter idagkan vi alltså börja sammanställa resultaten och börja det oääääändligt långa arbetet med att skriva ihop allt. Men det känns skönt att få skriva för jag tror det innebär att vi är typ halvvägs. Yey oss!
 
Vi har jobbat på bra trots att jag befinner mig 50% i Kalix för att jobba. Malin är snäll som står ut med att ha en partner in crime som är borta så mycket. Idag ska vi fira att vi är färdiga med alla undersökningar med att gå på after work och kanske ta oss en öl eller så. Mums! Vi fick även med oss Carro, kul!
 
Idag blir det ingen träning. Kan behöva en vilodag då jag kört stenhårt senaste 4 dagarna. Igår när jag skulle köra Indoorwalking var det OMÖJLIGT att få benen att röra sig som jag ville. Hjärnan var med och jag kände i kroppen att jag hade mer att ge men det gick bara inte att få benen att röra sig snabbare. Så en vilodag har min kropp förtjänat. Men imorgon är jag på det igen. 
 
Indoor walking
Testade body pump på IKSU plus i onsdags
 
Det var jobbigt och jag vart röööd!
 
Vårat eget utformade försöksprotokoll.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0