sunday blöddi sunday

Mmmm mmm mmmm, Pizza till frukost idag, livin the dreeam woooooho! och dessutom har jag kvar en bit till lunchen ;) Haha blir nog ett träningspass idag också efter pizza tre måltider på raken. Iofs bara en pizza totalt men ändå :P 
 
Annars kommer hela dagen idag gå åt till att plugga. Är svårt att hinna göra så mycket på veckorna när jag ofta kommer hem från jobb och träning vid 18 och då ska göra mat och duscha. Efter det är man ganska slut och då blir skolarbetet lidande. Men jag har ändå inget bättre för mig på helgerna här så då passar det ju att jag gör det nu istället. 
 
Sen har jag och Anna har pratat löst om att hänga ikväll så vi får se vad som blir av det. 
 
Då vet ni...
 
Jag har världens tråkigaste liv.. :D
 
 
 

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0