Workout

Idag har Melissa varit sjuk så jag och Malin har pluggat på utan henne. Jag tror att vi ligger bra till i tid med alla uppgifter än så länge. Iaf om man ska tro den planeringen som vi la upp i början av terminen. Allt grovjobb som tar tid att göra är klart och nu ska vi bara skriva ihop och finputsa det mesta. Känns skönt att man får saker gjort före man planerat det och ändå utan att ha jobbat ihjäl sig.


Vi tog en timmes sovmorgon i morse och satt sedan till kl 15 med skolarbetet. Efter det hade vi bokat in oss på ett indoor walking pass som vi dock typ missade. Haha det skulle börja 15.30 och jag fick för mig att det var kl 16. Så när klockan var 15.22 och vi stod i hallen och knöt skorna kände jag ingen stress. Men Malin som hade koll på läget (och trodde att jag också hade det och därför antog att jag visste vad jag höll på med som aldrig sa att vi skulle gå) var desto mer stressad och frågade 'Men hinner vi nu då' varpå jag tycker att men det är ju 'självklart om vi bara går nuuu!'. Trodde då fortfarande att vi började kl 16 och tyckte alltså att 40 innan var 'lite ont om tid'. Och vi hade alltså egentligen bara ca 8 minuter på oss. Haha
 
När det gick upp för mig hur sjuukt sena vi var satte vi av i en jädra fart mot Iksu. Kom dit 15.31 och lyckades tack vare en snäll människa i receptionen slippa bötern man få om man inte hämtar ut sin biljett i tid. Hon tog ut biljetten åt oss och sa att det var lugnt att komma några min sent. Tack du snälla. Kan säga att vi fick uppvärmningen på köpet på vägen dit.
 
 
 
Har ingen bild från idag så här får ni en på mig på väg till Iksu i tisdags när jag och Malin fick den briljanta idéen att träna före skolan. Gick alltså upp före gocko för att hinna riva av ett pass + duscha + äta frukost innan vi började kl 8!!!!. Påsarna under ögonen säger allt!

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0