Helg

Idag fick jag ingen sovmorgon då jag har varit och skjutsat Limpa till bussen tidigt imorse. Vi stressade upp till Kalix i fredags då Linus hade sin sista match för säsongen och för att jag ska jobba till veckan. Nu blir jag här i ca 2 veckor för arbete innan jag kan åka ner igen och träffa Malin, Melissa och Linus. Ska berätta mer i ett annat inlägg om detta läsår och hur jag tänkt lösa allt. Kommer bli bra men jobbigt.
 
Iaf, för att vi skulle hinna till matchen, som spelades kl 18 på fredagen i Vitå, fick jag ta ledigt en eftermiddag från skolan. Inte optimalt kanske då vi bara hade 4½ dagars skola denna vecka och det är typ 8 veckor innan det är dags igen. Men det var det värt.
 
Efter 3 h 30 min i bil, 1h 30 min väntan på matchstart (hann inte hem till Kalix och sen tillbaka i tid till matchen så jag fick stanna och se samling och uppvärming) och ca 2 h match var PGIF nämligen vinnare av serien vilket betyder avancemang till Div 4. Yey!
 
Annars i helgen har jag inte gjort många knop. En PW med Anna i stan igår och två hyrfilmer som avslutning på dagen var väl vad jag kunde åstadkomma. Idag blir det plugga, ut i skogen med far för bär och svamp och en löprunda med Anna.
 
Då vet ni!
 
 
Uppvärmning
 
Tystminut före start
 
Efter slutsignalen
 
Största (enda) supportern grattar laget :P
 
Bussen
 
 
 
 
 
 
 





Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0